Atentie! Este in plina desfasurare cea mai ampla actiune de control fiscal la comerciantii online! Cum va protejati?

Puteti depasi cu bine controlul! Aflati informatii vitale
din ghidul de ultima ora "Controale la comerciantii online!"

Stimate antreprenor/contabil,

ANAF extinde „Operatiunea Mercur”, declansata in ultima parte a anului trecut, destinata identificarii si instrumentarii cazurilor de evaziune fiscala in comertul online! Este cea mai mare actiune de combatere a fraudelor in acest domeniu, mentionata expres in Programul de Convergenta 2021-2024 adoptat de Guvern si transmis Comisiei Europene.

Situatia este, asadar, cat se poate de serioasa.
Controalele vizeaza absolut toate firmele cu activitati in comertul online si sunt planificate si gestionate de o structura noua – Directia Comert Electronic – creata special pentru verificarea veniturilor nedeclarate obtinute din comertului electronic nefiscalizat.

Concluzia? Sunt sanse foarte mari sa fiti controlat in urmatoarea perioada. Si orice mici nereguli pot trezi suspiciuni si pot declansa o verificare amanuntita si stresanta de care chiar nu aveti nevoie.

Iata ce trebuie sa faceti pentru a fi 100% protejat in cazul controlului!
V-am pregatit un ghid complet care va arata ce obiective urmareste ANAF prin operatiunea “Mercur”, ce aspecte sunt verificate in mod concret, care sunt regulile de baza pentru ca afacerea dvs. online sa functioneze in legalitate, particularitati privind organizarea contabilitatii in cadrul magazinelor online etc. 


9 aspecte pe care ANAF
le verifica in mod special!


Controlul ANAF din urmatoarea perioada este o certitudine!
Autoritatile au decis, iata, sa faca ceea ce planuiau de mult, anume o actiune in forta privind combaterea fraudei si evaziunii fiscale in activitatea magazinelor online, actiune care va urmari cu precadere urmatoarele lucruri:
  1. interferenta vanzarilor prin intermediul magazinelor online cu fraudele clasice de tip firma-fantoma, la achizitia intracomunitara;
  2. vanzarile cu pret redus, subevaluat;
  3. comertul fara inregistrarea si declararea veniturilor;
  4. comertul cu marfuri contrafacute;
  5. achizitiile din UE si importurile extracomunitare cu vanzari online;
  6. livrarile cu incasare ramburs sau plata online realizate de firmele de curierat rapid (s-au evidentiat tipologii de actiune, in principal de catre persoane fizice care cumpara produse la preturi subevaluate, pe care le vand en-detail online si incaseaza de la cumparatori contravaloarea, fara plata obligatiilor fiscale);
  7. fapte de comert cu aparenta de tip C2C (de la persoana fizica la persoana fizica), desfasurate pe platforme de vanzari, in realitate fiind vandute volume mari de produse cu valoare ridicata, fara a exista o forma de inregistrare;
  8. situatiile de depasire a pragului de vanzari la distanta de catre firme din alte state membre;
  9. identificarea magazinelor online care practica preturi reduse, sub nivelul preturilor de relativa referinta de pe piata internationala, la care trebuie adaugata cota nationala de TVA (ca valoare minima).

ANAF stie ca marile probleme apar la TVA (sunt situatii complexe, in functie de tara in care se face vanzarea), la impozitarea nerezidentilor (impozitul pe venit) si la inregistrarile contabile aferente. Iar ghidul pe care vi-l oferim va arata cum sa eliminati neplacerile pe aceste subiecte.


Vreti sa fiti ferit de necazuri cu Fiscul?
Iata ce probleme va trebui sa rezolvati!


1. Bunurile/serviciile tranzactionate online trebuie urmarite si incadrate corect fiscal


Cumparati din Bulgaria si vindeti in Romania? Cumparati din China si vindeti in SUA? Cumparati din Bulgaria si vindeti in Germania? Aceste operatiuni implica regimuri fiscale diferite, apar chestiuni specifice legate de TVA si de inregistrarile contabile. Ghidul nostru va arata cum sa procedati in fiecare caz in parte.

2. Atentie la felul cum gestionati relatia cu marile platforme online (eMag, Amazon)


Aceste platforme aplica diferite comisioane de vanzare, acorda vouchere, ofera servicii de depozitare a marfurilor si toate acestea trebuie inregistrate in contabilitate intr-un anumit fel. Exista si riscul de a factura gresit, caz in care va puteti trezi ca Fiscul va impune sa achitati diferente de TVA si obligatii accesorii.

3. Ce tratament fiscal-contabil aplicati in situatiile specifice


Situatii specifice sunt nenumarate:
  • cumparati o marfa in scopul revinderii, dar marfa nu ajunge la dvs. in stoc, ci este trimisa de furnizor direct clientului dvs. (nu vindeti din propria gestiune);
  • nu va inregistrati in scopuri de TVA in statul in care vindeti, daca ati depasit un anumit plafon, iar Fiscul din statul respectiv va amendeaza si va calculeaza diferente de plata;
  • nu emiteti factura pe suma corecta si vi se calculeaza diferente de plata TVA;
  • nu inregistrati corect comisionul pentru Amazon si vi se aplica sanctiuni pentru nedeclarare, vi se retine impozit la sursa, vi se impun diferente de plata si accesorii.

Apelati la lucrarea Controale la comerciantii online!
Veti gasi exact informatiile de care aveti nevoie pentru a depasi cu bine controlul ANAF!


Ce informatii gasiti in lucrarea
“Controale la comerciantii online”?


I. Inspectia fiscala
II. Aspecte controlate de antifrauda
III. Cum decurge controlul antifrauda
IV. Ce e de facut in domeniul comertului online?

            1. Comert online. Societati nou-infiintate
            2. Ce aspecte trebuie puse la punct pentru un business online functional?
            3. Aspecte operationale ale deschiderii unui magazin online
            4. Care sunt regulile de baza pentru a functiona in legalitate
            5. Cadrul legal aplicabil magazinelor online
            6. Datele cu caracter personal in comertul online
            7. Particularitati privind organizarea contabilitatii in cadrul magazinelor online


Extrem de util si de interesant este subcapitolul referitor la organizarea contabilitatii in cadrul magazinelor
online
, unde gasiti informatii detaliate despre:
  • Regimul de impozitare pentru magazinele online
  • Regimul TVA pentru magazinele online
  • Achizitii intracomunitare efectuate de magazinele online platitoare/neplatitoare de TVA
  • Achizitii de produse din afara UE efectuate de magazinele online
  • Livrari intracomunitare efectuate de magazinele online platitoare/neplatitoare de TVA
  • Achizitii de servicii de publicitate online. Obligatii din perspectiva TVA
  • Vanzarile la distanta
  • Achizitia de servicii de dezvoltare a unei aplicatii informatice
  • Documente specifice achizitiei licentei (drept de folosinta) aplicatiei informatice
  • Livrari intracomunitare de bunuri. Justificarea scutirii de TVA. Set de documente
  • Vanzari prin AMAZON
  • Vanzare marfii prin eMAG Marketplace
  • Inchirierea in regim hotelier. Booking
  • Prestari servicii de taximetrie prin UBER
  • Monografie contabila pentru un contract de vanzare prin Food Panda

Atentie, orice antreprenor/contabil va trebui
sa stapaneasca la perfectie tranzactiile online!


Da, in viitorul foarte apropiat, toate afacerile vor fi conectate la Internet, mare parte din veniturile obtinute vor proveni din vanzarile online. Iar aceste vanzari trebuie gestionate corect din punct de vedere fiscal-contabil.

A stapani contabilitatea specifica acestui domeniu va deveni astfel (este deja) o conditie obligatorie pentru orice antreprenor sau contabil, care isi doreste prestigiu, un portofoliu impresionant de clienti si castiguri pe masura!

Comandati chiar acum lucrarea Controale la comerciantii online!


Iata si motivul de necontestat pentru care trebuie
sa aveti ghidul „Controale la comerciantii online”!


In mod cert, dezvoltarea comertului electronic constituie o provocare pentru sistemele de impozitare actuale. Studiile arata ca 75% din operatorii economici care activeaza online nu respecta legea si, in consecinta, e de asteptat ca atentia acordata de autoritatile fiscale acestui sector sa creasca (!).

De fapt, atentia acordata sectorului online deja a crescut, iar actiunea „Mercur” declansata de ANAF este dovada clara in acest sens.
Intrati in posesia ghidului Controale la comerciantii online si capatati astfel imaginea corecta si completa asupra a ceea ce aveti de facut. Evitati amenzile, evitati plata unor diferente nedorite de TVA sau impozit pe venit!

Nu exista un alt ghid care sa trateze in mod specific acest domeniu al taxarii si impozitarii afacerilor online, precum si al inregistrarilor contabile specifice. Si, dat fiind ca Internetul devine din ce in ce mai mult „locul unde se intampla totul”, chiar trebuie sa aveti acest ghid.

Priviti acest ghid, daca vreti, ca pe o investitie in viitorul afacerii dvs.!

Produsul pe scurt:


Titlu: Controale la comerciantii online
Autor: Vera Constantin, expert contabil
Format: Stick USB - Tip Card Bancar
Pret: 174 lei + 5% tva (182.7 lei)
Modalitati de plata: OP / card / curierului la livrare
Livrare: prin curier la adresa indicata de dvs.
Mod de comanda: prin intermediul formularului de mai jos

Garantie: 30 de zile. In acest interval, puteti returna lucrarea, indiferent de motiv, urmand sa primiti inapoi in cel mai scurt timp suma achitata.


Cu stima,



Diana Tudorov
Coordonator produs
Divizia Fiscalitate Rentrop & Straton

P.S. Conform Institutului National de Cercetare Dezvoltare in Informatica (ICI), in momentul de fata in Romania sunt inregistrate 613.793 de domenii.ro active, cu taxa de mentenanta platita la zi. Este un numar impresionant si care, pentru Fisc, inseamna tot atatea afaceri viabile, numai bune de verificat si impozitat. Cu siguranta, si afacerea dvs. se numara printre ele.

M.B.

GARANTIE 100%
Nu este nicio problema daca va razganditi asupra achizitiei dvs.!
Primiti toti banii inapoi!

Garantie 100%

Aveti la dispozitie o perioada de 30 de zile in care puteti solicita oricand restituirea sumei achitate.

In cazul in care ati achizitionat un produs fizic, va rugam sa il expediati pe adresa Rentrop & Straton, Bd. Basarabia nr. 256, Incinta Faur, sector 3, Bucuresti. Avem doar rugamintea sa suportati taxa de transport. In cazul unui serviciu sau produs online, e suficient sa ne comunicati intentia dvs. de a apela la garantie, prin e-mail (rs@rs.ro) sau telefonic (021-209.45.45). Banii va vor fi restituiti cu promptitudine fie direct in cont, fie prin mandat postal.

Produsele in format stick/CD functioneaza pe sistemele de operare Windows XP SP2, Windows Vista, Windows 7, 8 si 10. Cerintele hardware: 512 MB RAM, 300 MB HDD. In cazul produselor de tip abonament, pentru a vizualiza informatia actualizata la zi este necesara o conexiune la internet in timpul utilizarii.

Formular de comanda

Rentrop & Straton da unda verde LIVRARII GRATUITE!
Cumparati de 247 Lei si livrarea este gratuita!
Doar in luna noiembrie costurile cu ambalarea si expeditia sunt suportate integral de Rentrop&Straton - Grup de Editura si Consultanta in Afaceri pentru comenzi mai mari de 247 RON. Produsul va ajunge la locatia precizata de dvs. prin posta sau curier.

Bifati produsele dorite:


Controale la comerciantii online

Va rugam completati

* Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii!
Nume*
Prenume*
Telefon  
Telefonul este necesar pentru contactarea dvs. de catre firma de curierat in vederea livrarii produsului comandat.
E-mail*
Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.

termenii si conditiile site-ului!

Produsele achizitionate pot fi vizualizate si online, folosind platforma RS Online, unica in Romania. Veti putea sa va logati imediat ce plata produsului este confirmata in contul nostru.
www.RSonline.ro
* Pentru produsele in format digital, la cererea clientilor, Rentrop&Straton a decis sa ofere posibilitatea utilizarii produselor pe 3 computere diferite.